Tema: Re: Kipras, Paphos
Autorius: solara
Data: 2017-02-01 10:19:21
rugsėjį iš jų nuomavomės, mašina tikrai buvo apibraižyta (bet pliusas toks,
kad net neužmetė akies, ar nepadarėm naujų įlenkimų),apyplikėm padangom .
Neveikiančiom (spėjom) oro pagalvėm.  Bet kiek didesnė, nei užsakėm.
vaikiška kėdutė tai labai jau pigi ir nekomfortiška, kokio 20 metų senumo...

Vėlavo atvažiuoti į oro uostą . Bet paskambinėjus ir gerą pusvalandį
palaukus - atvažiavo.

O daugiau kaip ir ok , bet incidentų neturėjom ,nežinau kas būtų jei būtų
:).

"Velnias"  wrote in message news:o6o12v$534$1@trimpas.omnitel.net...

Gali būti, bet pvz. čia daugiau neigiamų patyrimų, negu teigiamų:
https://www.tripadvisor.co.uk/ShowTopic-g1943744-i21724-k5293079-CTT_car_hire_paphos-Paphos_District.html

Čia lietuvio atsiliepimas iš ten pat:

AVOID THIS COMPANY AT ANY COST!!!

the car was with defects (I would not want to drive such car for safety
resaons), smaller than ordered, engine capacity less than ordered. When I
politely asked for replacement I got an answer: CITATION: "You want
problems? I can make you problems if you want !!! you are rude man,
similarly as people from Russia, Ukraine and other soviet countries"

No other comments

"Tamuto"  wrote in message news:o6mpr6$c63$1@trimpas.omnitel.net...

Na sumoje mes 8 auto kokius paeme is ju. O kas blogai gali buti? Gi gauni
zero excess ir full insurance - tai teoriskai pakeis auto jei kazkas
negerai.

Tomas

"Velnias"  parašė naujienų news:o6lh1s$thq$1@trimpas.omnitel.net...

Kita vertus... atsiliepimai apie juos tai labai kontraversiški. Arba kaip tu
rašai "labai gerai" arba "never ever". Toks vaizdas, kad sėkmė priklauso nuo
to, kuria koja savininkas išlipo iš lovos...

"Tamuto"  wrote in message news:o6cafr$ssh$1@trimpas.omnitel.net...

2 kartus buvau pats ir 4 kartus draugai eme www.ctt-carhire.com Atsiskaitau
cashu, jokiu excess, abu kartus dave didesne auto nei uzsakiau, vaikams
nemokamos kedutes. Pasitinka oro uoste su vardu, masina prie duru stovi,
palieka tiesiog parkinge isvaziuojant su raktais bagazineje, visi draudimai
ir etc. Labai rekomenduoju.

"eSSas"  parašė naujienų news:o6an26$8up$2@trimpas.omnitel.net...

2017-01-25 10:01, RD rašė:

> Man economycarrentals nepatinka kad nesimato is kokios kompanijos gausi
> masina. Mano patirtis su mazosiom keleta kart buvo nelabai kokia , tai

Neimk pigiausio varianto, o žiūrėk atsiliepimus - paprastai to pakanka

S.