Tema: Re: Persedimas Helsinkyje i NY reisa per 45 min
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-03-15 23:53:20
On 3/15/16 00:10, xplorer wrote:

> Blogiausiu atveju, jei yra per dideles eiles, jie patys monitorina
> situacija - prieis ir pakvies is eiles visus kam skrydis arteja, praves
> be eiles per visokios ten patikras, ar net nuvezh tiesiai iki lektuvo.
> Niekas nei avialinijoje, nei oro uosto managemente nenori besiblaskanciu
> keleiviu, kuriuos reikia perkeldineti i kita reise, moketi
> kompensacijas, israsineti maisto kuponus ir t. :)

Noret nenori, bet tam tikra procenta toleruoja. Zinau, nes mano kontora
tarp kita ko pardavineja softa butent tokiam monitorinimui. Tame tarpe
ir paskaiciuoja, kas labiau apsimoka - uzlaikyt lektuva, bandyt
pagreitint transferi ar tiesiog palikt ant ledo ir padalint vaucerius
beigi kompensacijas.

Su bagazu yra ir paciam yra pasitaike, kad nespejo paskui mane. T.y.
patys paknopstom spejom perbegti is lektuvo i lektuva su papildomu
tarpiniu doku ir saugumo patikrinimu (vistik palieki sengeno zona), o
bagazas nespejo. Malonumas toks ganetinai vidutinis.

Btw, kas ten su bagazu nutinka perkraunant is lektuvo i lektuva tu netgi
nezinai. Viena karta is FRA skridau persedant CDG, tai lagamina CDG ne
tik persviete, bet dar ir atsidare paziuret. Tai kad jau buvo tikrintas
FRA akivaizdziai nieko nekase. Jei persedimui butu buve tik 45min, tai
bagazas garantuotai butu likes CDG.