Tema: Re: Persedimas Helsinkyje i NY reisa per 45 min
Autorius: xplorer
Data: 2016-03-15 01:10:22
Idomu ar cia realiai dauguma komentatoriu daug kartu skrido su Finnairu
per helsinki, ar cia grynai teoriniai pasvarstymai? Man kazko labiau
panasu i pirma varianta.

Speju, kad originalaus posto autorius skrenda per helsinki su finnair,
ir bilietas jungtinis. Tai negi Finnairas pardavinetu bilietus su per
trumpu laiku jungimui i JFK, pastoviai susidurtu su nespejanciais
zmonemis (ir is to atsirandancia prievole perkelti tokius keleivius i
velesnius reisus), ir niekada jiems nesautu mintis, kad pala, gal reikia
kazka pakoreguoti jungiamu bilietu pardavimuose, jei pastoviai
susiduriama su tokiomis problemomis? Tikiu, kad tai gali buti, kai yra
nauji tvarkarasciai ar kitaip eksperimentuojama su naujomis kryptimis,
bet skrydziai is vno ir i jfk man rodos vyksta tais paciais laikais jau
N metu, tai manau tikrai turetu viskas buti ok.

Blogiausiu atveju, jei yra per dideles eiles, jie patys monitorina
situacija - prieis ir pakvies is eiles visus kam skrydis arteja, praves
be eiles per visokios ten patikras, ar net nuvezh tiesiai iki lektuvo.
Niekas nei avialinijoje, nei oro uosto managemente nenori besiblaskanciu
keleiviu, kuriuos reikia perkeldineti i kita reise, moketi
kompensacijas, israsineti maisto kuponus ir t. :)