Tema: Re: Persedimas Helsinkyje i NY reisa per 45 min
Autorius: xplorer
Data: 2016-03-15 01:14:08
Ojei, kada cia teko skristi? Man sitaip teko su Finnairu 2008 i
sanchaju, su senuku McDonnel douglas. Tada buvo tie "kolektyviniai"
monitoriai palubeje, o ne asmeniniai kedes atlose. Bet tu lektuvu jau
seniai Finnairas nebenaudoja, kiek zinau. Po to kiek teko skristi
long-haul su jais - visada budavo grazus blizagntys A340 arba A330. Su
tv, usb ir visais kitais pribumbasais :)