Tema: Re: Persedimas Helsinkyje i NY reisa per 45 min
Autorius: Korke
Data: 2016-03-15 18:06:42
ar tik man atrodo, kad cia kazkas nusisneka ir nesuvokia skirtumo tarp
paprasto security check'o oro uoste ir "imigracines proceduros"
skrendant i JAV (ne Indija, ne Kinija ar kita siknos skyle, kur
imigracinis check'as atsiremia i bagsu padavima ir spaudo pase gavima
atskridus) kuri nunai atliekama ne atskridus i JAV, o isvykstamajame oro
uoste. Ir tavo laikas sugaistas imigracijoje avia kompanijai svelniai
tariant zemai kaba, nes uz tai nei tau kas kompensacijas mokes nei
kazka, nes cia ne aviakompanijos kalte butu.