Tema: Re: Vilnius-USA per Copenhagen
Autorius: AS
Data: 2016-02-19 21:00:48
Ikisiu ir as trigrasi. Buvo man paciam nutikimas, kai persedant tarpiniam
uoste apie valanda laiko numatyta. Ji ir buvo, ir spejom. Vienu bilietu
viskas. Bet veliau paaiskejo, kad bagazo jie nespejo perkrauti ir per tiek
laiko niekas nesitiki. Na, ramiai, sekanciu reisu atskris...  Tiesa, cia
veiksmas buvo jau CPH, pakeliui is USA. CPH pasiziurejom, kaip atrodo
neatsiimto bagazo kampelis ir nusterom.... Ten nenusakomo dydzio lagaminu
kalnas, uzimantis labai nemaza sales dali.. Taip svarstem apie valanda ka
daryt,stakant sprendimas nelengvas... Kol svarstem, prie to kalno nepriejo
nei vienas darbuotojas. Vidury dienos veiksmas. Pasidare nejauku. Taip ir
prsedejom iki veloko vakaro, belaukdami to sekancio reiso su bagazu.

Kitakart skrendant i anapus is tos pacios CPH, jie sugebejo dvieju kartu
skrendanciu zmoniu viena ir dvieju prididuodamu lagaminu pradanginti. Visa
kelione porai dienu sustojo, besidauzant aplink ir belaukiant lagamino 2
dienas. Sulaukti pavyko, tik gerokai nudauzytas buvo, ratukai nesisuko,
rankena nesikilnojo. Tenai jau nuskridus, mums paaiskino, kad jiems tas oro
uostas gerai zinomas su savo bagazo istorijom.

Galbut, kaip amerikonai sako, your mileage may vary, bet tikrai rizikinga.