Tema: Re: Vilnius-USA per Copenhagen
Autorius: eSSas
Data: 2016-01-29 08:27:36
2016-01-29 08:22, vaidas rašė:
> Sveiki, su migracijos tarnyba viskas jau daugmaž aišku. Klausimas dėl
> Kopenhagos oro uosto. Jei bus skrendama su SAS iš Vilniaus per Kopenhagą
> ir toliau su tuo pačiu SAS į JAV. Kiek minimum laiko reikia pasilikti
> tarp skrydžių? Yra pigūs bilietai su 55 min pertrauka tarp skrydžių. Aš
> sakau, kad be šansų, man sako, kad spėsim.

Kas sako, tegul tas ir skrenda. Nesujungtiems (skirtingų bilietų)
skrydžiams nerealu.

> Kas turi patirties?

Yra patirtis, kai Liufthansa vėlavo, ir Frankfurte atsiradom pusvalandis
prieš išskridimą užatlantėn. Kadangi bilietas buvo vienas (sujungti
skrydžiai) ir šiaip vokiečiai - spėta. Kartoti nenorėčiau

> Operatorius tas pats, gal lauks? Pokalbis bus koks nors Kopenhagoje?

Nelauks. Bus. Šikna

S.