Tema: Re: Vilnius-USA per Copenhagen
Autorius: <no@mail.com>
Data: 2016-01-31 05:03:04
spet galima, jei neveluos is Vilniaus, juolab kad skrydziai jungiamieji. Tik
reikia ziureti kur tranzitas, neiti i atvykima ir po to vel security ir t.t.
Pasu kontrole tranzite neturetu uztrukt daug. Pats tik nesenai su SAS is VNO
i US skridau per CPH, viskas ten greitai.
Man buvo ne taip senai atvejis, kad is US atskridau i Helsinki ~30min
anksciau ir buvo uz 1 val skrydis i VNO su Finnair, o pas mane bilietas ir
boarding pass i VNO i kita Finnair skrydi po ~9val. Tai spejau nubegt ir
pasikeist skrydi i ankstesni, praeit security, dar ir bagaza spejo perkraut
ir po 1 val jau sedejau lektuve i VNO, vietoj to kad laukt 9val Helsinkyje.
Taip kad cia kaip pasiseks.

"vaidas"  wrote in message news:n8f0fg$kfe$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki, su migracijos tarnyba viskas jau daugmaž aišku. Klausimas dėl
Kopenhagos oro uosto. Jei bus skrendama su SAS iš Vilniaus per Kopenhagą
ir toliau su tuo pačiu SAS į JAV. Kiek minimum laiko reikia pasilikti
tarp skrydžių? Yra pigūs bilietai su 55 min pertrauka tarp skrydžių. Aš
sakau, kad be šansų, man sako, kad spėsim.
Kas turi patirties?
Operatorius tas pats, gal lauks? Pokalbis bus koks nors Kopenhagoje?