Tema: Re:Vilnius-USA per Copenhagen
Autorius: Herkus
Data: 2016-01-30 23:17:34
55min sansu yra, bet rizikinga. Su sas daznai skraidau per cph ir
 su 30min persedimu ir pasu kontrole (i UK), bet net ir Sas buna,
 kad veluoja...
Plius turesi varyt per puse oro uosto skersai, nes ne sengeno
 zonos vartai kitam gale.
Su turkish airlines neziurejai? Jie geru kainu turi

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/