Tema: Re: Vilnius-USA per Copenhagen
Autorius: tranzoo
Data: 2016-01-29 14:21:37
pereita menesi buvau kelis kartu kopenhagoj persedimui. reikes praeit
papildoma pasu kontrole. anksti ryte i uk - reikejo pastoveti 3 min, diena -
apie pusvalandy. pereita savaite maciau ten toookio didumo eile, kad stovet
ten valanda kaip minimum reiketu.

mano siulymas - paziurek kiek panasiu metu lektuvu isskrenda - jei nedaug -
drasiai 55 min uzteks.

kolega trigrasi kisa, kas su finnair dar pigiau ir problemu helsinki nebuna.

tik nepamirsk biometrinio paso! jei neturi - bek pasidaryt.