Tema: Re: reikia Jusu patarimu del Sicilijos: kur apsistoti, niuansai su masinos nuoma ir kiti tips and hints ;) aciu!
Autorius: S54
Data: 2015-09-23 14:22:00
nzn kas domina...
Etna
Siaurinej pusej veza laivu prie veikianciu ugnikalniu salose (Stromboli)
Palermas, galima pasiimti apzvalgine atviru autobusu ir seip paklaidziot
Palermo kapucinu katakombos jei numireliu nebijot
Belekokie mazi miesteliai jei automobili turesit , Taormina, Cefalu
Agrigento / Selinute graiku sventyklu griuvesiai

Pigiai valgyt tai tik namie, nusipirkus makaronu :-)

On 2015-09-22 14:46:09 +0000, S54 said:

> taormina - biski griuvesiu ir pesciuju gatve grazi. Tipo prabangiausias
> kurortas, nu kaip pas mus Palanga.
> cefalu pliazas, senamiestis ir biski griuvesiu at kalno.
>
> jei dar vaziuosiu i Sicilija, uzsuksiu i abu miestukus
>

> "Pringles"  wrote in message news:mtegjb$h1t$1@trimpas.omnitel.net...
>
> tai mes pagrinde irgi i muziejus ne, o tiesiog pakeliauti, pavalgyti,
> vyno, alaus ir tltl ;)
>
> viena pora pagyvenusi man pasake: butinai aplankyti Cefalu ir
> Taormina.. ar tikrai ten kazkas tokio wow?

o gal patartum kur valgyt, kadar pamatyt butinai? nebrangiai, kad butu
maistas