Tema: Re: reikia Jusu patarimu del Sicilijos: kur apsistoti, niuansai su masinos nuoma ir kiti tips and hints ;) aciu!
Autorius: S54
Data: 2015-09-22 17:51:37
man kliuvo Pezo 407, tilpau visur, nors gal labai nesigrudau.
I kietas zoles/stagarus  pakely nubraukiau sona. Bet atiduodant labai
kruopsciai apziurinejo slenkscius, tai aukscia esancio ibrezimo nepastebejo
:-)
Nuomojant reikalaukit kad ant lapo butu suzymeti visi ilenkimai ir
nubrezimai, kad atiduodant jums nepripaisytu.

On 2015-09-17 20:55:20 +0000, Invertuota panda said:

> Tik nepersistenk su masinos dydziu. Nugrybavus i kai kuriu senesniu
> miesteliu senamiesti net Fiat500 kai kur beveik veidrodeliais brauke
> sienas.

OK, meginsiu! pasiimsiu ciuju ta FIAT 500 butent ir as mastau!