Tema: Re: reikia Jusu patarimu del Sicilijos: kur apsistoti, niuansai su masinos nuoma ir kiti tips and hints ;) aciu!
Autorius: dpi
Data: 2015-09-17 20:57:19
Gal jie tik ten buvo ir tai jiems paliko didziausia ispudi? :)  Na ir siaip
del skonio nesigincijama. Skirtinga ispudi gali palikti ne tik skirtingiems
zmonems bet ir tiems patiems priklausomai nuo aplinkybiu: nuotaikos, kitu
aplankytu vietu.
Siaip abu miesteliai yra tarp lankytinu. Abiejuose man ispudingiausias
vaizdas nuo virsaus. Cefalu mazas tvarkingas kurortinis miestukas. Mums
atvykus is Trapanio, Palermo tai buvo pirmas grazesnis miestelis. Nes
pirmieji - netvarkingi ir dideli. Cefalu reikia lipti ant kalno prie
griuvesiu.
O siaip siais laikais viska galima pamatyti WEB ir ivertinti, kas idomu :)
Man nr1 - Etna. Geriausias pliazas Mondelo (smeletas, negilus, ramus).
Vairavimo kulturos baisesnes neteko sutikti. Del to ir masinu draudimai
brangesni nei daug kur. Emem is Budget (Avis ofisas), draudimas tik per
brokerius. Pasiseke, kad jokiu nesamoniu nebuvo.

"Pringles"  wrote in message news:mtegjb$h1t$1@trimpas.omnitel.net...
viena pora pagyvenusi man pasake: butinai aplankyti Cefalu ir
Taormina.. ar tikrai ten kazkas tokio wow?