Tema: Re: reikia Jusu patarimu del Sicilijos: kur apsistoti, niuansai su masinos nuoma ir kiti tips and hints ;) aciu!
Autorius: bzik
Data: 2015-09-18 09:13:01
Taormina gal ir būtų wow, jei ne turistai. Tai vienas iš must see taškų
visuose turistiniuose maršrutuose. Visi, kas keliasi iš Kalabrijos pažiūrėt
į Etną, taip pat ten vežami. Todėl net spalio vidury miestelis buvo užkištas
kaip Vilnius per Kaziuko mugę. Nervai neatlaikė. Trukom < porą valandų.
Cefalu daugiau kurortinis. Senoji dalis nedidukė, greit praeinama. Man ko
gero įdomiausia buvo miesto vaizdas nuo jūros. Mums pakako kokių 4 val.
Mes bealkoholikai, todėl maistas susivalgo gan greit ir judi toliau. Dienai
stambesnis miestas, arba nedideli keli taškai, arba kažkoks maršrutas be
didelio plano.  Maisto prasme Sicilijoj nieko įsimintino nesuvalgiau.
Geriausia kas buvo - nedidukė picerija viename iš eilinių miestelių.

Must see - Etna. Iš šiaurinės pusės. Tikroji gamtos stichija ir mažiau
turistų. Iš buvusių pietų pusėj supratau, kad niekas iki viršaus
nenugabenti.

"Pringles"  wrote in message news:mtegjb$h1t$1@trimpas.omnitel.net...

tai mes pagrinde irgi i muziejus ne, o tiesiog pakeliauti, pavalgyti,
vyno, alaus ir tltl ;)

viena pora pagyvenusi man pasake: butinai aplankyti Cefalu ir
Taormina.. ar tikrai ten kazkas tokio wow?