Tema: Re: Reikia geru, patogiu kedu
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2015-05-09 21:33:01
kiek turejau Salomon - nei vienu tinkleliniu:)
neagituoju, tik pasidalinau asmenine patirtim.
su batais yra visiskai subjektyvu kaskart: pvz visi rekia, kad nike geriau
pagal viska begimui, bandziau kelis kartus, man laaaaaaaaabai netiko ir
turejau pereiti ant adidaso, kur pataikiau is pirmo karto ir tebesu ten, bet
tai nereiskia, kad visiems tai bus ze best opshion:)

"Stork"  wrote in message news:mihjvl$qll$1@trimpas.omnitel.net...

Rekordu nesieksiu ir nesportuosiu as su jais.
Sportbaciu, ryskiu spalvu tikrai vengiu.
Salomon neturi tokio tipo batu, pas juos daugiau sportbaciai, daugiau
tinkleliu prideta. Zmona laisvalaikiu i gamta salomon nesioja- labai
patenkinta.
Jo columbijos dar neziurejau.
Tai vat siandienai ka uzmaciau tai tik zamberlan 4 gaminiai.