Tema: Re: Reikia geru, patogiu kedu
Autorius: Stork
Data: 2015-05-08 09:09:57
Rekordu nesieksiu ir nesportuosiu as su jais.
Sportbaciu, ryskiu spalvu tikrai vengiu.
Salomon neturi tokio tipo batu, pas juos daugiau sportbaciai, daugiau
tinkleliu prideta. Zmona laisvalaikiu i gamta salomon nesioja- labai
patenkinta.
Jo columbijos dar neziurejau.
Tai vat siandienai ka uzmaciau tai tik zamberlan 4 gaminiai.