Tema: Re: Reikia geru, patogiu kedu
Autorius: Julius3
Data: 2015-05-08 15:22:40
Taigi Javari, tas pats amazon'as.
Veikia iki šiol, tik už atsiuntimą prašo :)

Julius

"Tomas"  parašė naujienų news:mihjq4$qj2$1@trimpas.omnitel.net...

Kai dar veikė nuostabus onlain šopas javari.de buvau iš ten pirkęs
Brütting kedus:
http://www.bruetting-sport.com/Bruetting-Outdoorschuhe-Trekkingschuhe-Wanderschuhe-Herren

Dabar to konkretaus modelio rodos nebėra, bet buvo su Vibram padu,
neperšlampami, tarnavo gerai, o kaina (tiesa akcijinė) buvo viso labo ~40€.