Tema: Re: Reikia geru, patogiu kedu
Autorius: marukas
Data: 2015-05-08 10:03:14
Merrell'iai patogiausi batai kokius esu turėjęs. Tiesa pirkti buvo JAV, ne
čia. Per penkis metus daug km pra'hike'inta, dabar damušinėju sode.

"bzik"  wrote in message news:mihku1$r6t$1@trimpas.omnitel.net...

salomon turi visokių, tik gal pigesni labiau sportbatiniai tinkleliniai.
http://www.pirk.lt/avalyne/avalyne-vyrams/?filtras=43839&min=10&max=198
Tiesa, dabartinis jų dizainas man nebepatinka.
Britai labai vertina Merrell, bet jų dydžiai neatitinka tikrovės ir pirkt
internetu kiek rizikinga. Man visai patinka kokie nors
http://www.amazon.co.uk/dp/B001B0VEVW/ref=wl_it_dp_o_pC_nS_ttl?_encoding=UTF8&colid=136925BTQEEOQ&coliid=IPOLRI2EEPAPM&psc=1
Galima daugmaž pasitikrint pagal kitus modelius vietoje
http://sportorubai.lt/lt/vyrams/68-zygio-avalyne-moab-gore-tex-.html

Išvaizda šiaip sau, bet keliautojai miestuose sako pusė bėdos skechers
http://www.amazon.co.uk/dp/B0050I7QY0/ref=wl_it_dp_o_pC_nS_ttl?_encoding=UTF8&colid=136925BTQEEOQ&coliid=I2BG6Z3WFS9RTP&psc=1

"Stork"  wrote in message news:mihjvl$qll$1@trimpas.omnitel.net...

Rekordu nesieksiu ir nesportuosiu as su jais.
Sportbaciu, ryskiu spalvu tikrai vengiu.
Salomon neturi tokio tipo batu, pas juos daugiau sportbaciai, daugiau
tinkleliu prideta. Zmona laisvalaikiu i gamta salomon nesioja- labai
patenkinta.
Jo columbijos dar neziurejau.
Tai vat siandienai ka uzmaciau tai tik zamberlan 4 gaminiai.