Tema: Re: Reikia geru, patogiu kedu
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2015-05-07 17:08:52
btw, uzsienyje kazkaip pasirinkimas parduotuvese yra zenkliai didesnis, nei
pas mus ir daznai buna geri deal'ai, taigi, jei bunama karts nuo karto EU,
labai patartina pasiziureti ten.
beje, kas man patiko, prie tokios specializuotos avalines buna specialia
sudeti visokie tilteliai, akmenys ir kiti spec pavirsiai, kad galima butu
pasivaikscuot ir vietoj nuspresti kaip jauciasi kojos.
pas mus tokiu nemaciau.

"Dede_Pranas"  wrote in message news:mifqok$9tl$1@trimpas.omnitel.net...

pats turiu panasia problema, tik as nebenoriu "sportbaciu tipo", o kitu
normaliai atrodanciu nerandu.
is sportbaciu man asmeniskai labai patiko Salomon ir Columbia produktai,
neesu superhikeris, bet pasivaiksciuot laisvalaikiu tikrai megstu.
realybeje manau, kad visi normalus brendai daro kokybiska avaline ir reikia
rinktis pagal savo pojucius, nes kiek suprantu nebus vaiksciojimo/begiojimo
rekordai siekiami.

"Stork"  wrote in message news:mif94k$v1v$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki, kazkada gera diskusija su nuorodom buvo apie zieminius batus (ir i
darba ir i soda :-) ).
Tai galvoju keliautoju patarimu paklausiu.
Reikalingi kedu tipo batai vasarai iki nariuko. Dabar nesioju labai patogius
"timberland" (pavasari, vasara, rudeni), bet naujus apziurinejau-jau labai
"mediniai". Devimi darbe vaikciojimui po cecha, vasara stovyklaujant ir
kelionese, kalnuose butu naudojami, bet minimaliai.
Norisi nebjauriu, patogiu, funkcionaliu batu. Galvoju vibramas ir "goretex"
praverstu. "Skyletu" (tipo tinkliniai visokie) nenoriu.
Yra gal pirkusiu ir likusiu labai patenkintu?
Dekui