Tema: Re: Slidinejimas Insbruko regione
Autorius: marukas
Data: 2015-02-01 17:16:52
>Na, tai paskaiciuojam: 210Eu apartamentai, 250Eu skipass, apie 100Eu
>maistas (vakarieniu juk nera), dar minimum 100Eu kelione (kuras, keliai),
>kokie 60Eu 2 tarpines nakvymes, turime 720Eu x3,45 = 2484. Ir cia be jokiu
>nenumatytu islaidu (neiskaiciuotas keliones draudimas, slidinejimo irangos
>nuoma, skidepotas, ir t.t.), kuriu greiciausia bus... :-))

210+75(kuras, važiuojam keturiese be nakvynės)+300(skipass ir nuoma) ir
lieka 135e. Nesakau, kad aš į tiek telpu, bet kad yra kas telpa per daug
nesispaudžiant, tai niekas nepasiginčys ;)

> [...]
>445Eu, toli nuo trasu (lyg ir yra skibuss), bet panasu, yra dar kazkokiu
>nemaloniu kabliuku (nera virtuves :-(  )... Jei tik padoresni apartamentai,
>tai jau virs 600Eu 2 zmonem... Iki italijos papildomi min 600km sumoje, kas
>irgi kainuoja bent jau laiko atzvilgiu. Sudejus apartamentus uz 600Eu, 2
>skipass 250Eu, jau yra 3795lt. Tarpine nakvyne 30Eu zmogui x 4 =120Eu.
>Akivaizdu, kad kelione virs gerokai virs 5000lt 2 zmonems, kas yra daugiau,
>negu 2500zmogui, kaip buvo pasiulyme :-) Aisku, as to pasiulymo
>neisnagrinejau smulkiai - gal ten pasiekiami tik labai mazi slidinejimo

Kai galvojau, kad šiemet likom dviese ir ieškojau panašių nakvynių, tai
turėjau du offerius už 500e Mayrhofeno centre prie keltuvo. Vienas double
room'as su pusryčiais, kitas apartamentai su vienu miegamuoju. Jei domina,
duok meilą - pasiknisiu delete itemuose ir permesiu. Toliau gyvenant buvo
pasiūlymų ir už 300e dviems. Keturviečių už 800e tikrai gausu, jei važiuoji
su skibus'u iki keltuvo, nepatingėk paieškoti. Aišku ne per booking.com :)
Aš čia žiūrėjau:
http://www.mayrhofen.at/de
http://www.bergfex.com/mayrhofen/unterkuenfte/
http://www.ownersdirect.co.uk/mayrhofen.htm