Tema: Re: Slidinejimas Insbruko regione
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-02-01 16:51:33
On 2015-02-01 15:11, marukas wrote:
> Tingiu toliau ginčytis, tai atsakysiu tik dėl apartamentų. Prieš porą
> metų dviejų miegamųjų apartamentus už 750e turėjom čia:
> https://www.booking.com/hotel/it/gaia-residenece.en-gb.html Pusryčiai ir
> sauna included. Dabar kaina už tokius matau 840e(210 žmogui). Iki
> keltuvų 900m, ėmėm įrangą nuomoje prie keltuvo su skidepotu, tai
> nešiotis namo nereikėjo. Kas pavargęs kad tiek prasieiti, tai ski-bus'as
> stojo viešbučio kieme.

Na, tai paskaiciuojam: 210Eu apartamentai, 250Eu skipass, apie 100Eu
maistas (vakarieniu juk nera), dar minimum 100Eu kelione (kuras,
keliai), kokie 60Eu 2 tarpines nakvymes, turime 720Eu x3,45 = 2484. Ir
cia be jokiu nenumatytu islaidu (neiskaiciuotas keliones draudimas,
slidinejimo irangos nuoma, skidepotas, ir t.t.), kuriu greiciausia
bus... :-))

> Šiemet keturiese už trijų miegamųjų apartamentus mokam 750e (arba
> šešiese 990e) 600m iki keltuvo gana populiariam Austrijos kurorte.
> Tiesa, nei saunos nei pusryčių šį kartą neturėsim. Jei norisi pigiau ir
> negąsdina 20-30 min važiavimas ski-bus'u ar savo auto, tai galima ir kur
> kas pigiau rasti.

As kaip tik austrijoje ieskau 2 arba keturiem (bet tada reikia dvieju
miegamuju, nes butu dvi seimos, ir butu gundanti kaina) kazko uz iki
200Eu zmogui (kurorte, kur butu pakankamai trasu, ir kad iki keltuvo
veztu skibuss) ir , deja, nerandu. Italijoje kaip ir yra kazkas, bet ir
tai min 445Eu, toli nuo trasu (lyg ir yra skibuss), bet panasu, yra dar
kazkokiu nemaloniu kabliuku (nera virtuves :-(  )... Jei tik padoresni
apartamentai, tai jau virs 600Eu 2 zmonem... Iki italijos papildomi min
600km sumoje, kas irgi kainuoja bent jau laiko atzvilgiu. Sudejus
apartamentus uz 600Eu, 2 skipass 250Eu, jau yra 3795lt. Tarpine nakvyne
30Eu zmogui x 4 =120Eu. Akivaizdu, kad kelione virs gerokai virs 5000lt
2 zmonems, kas yra daugiau, negu 2500zmogui, kaip buvo pasiulyme :-)
Aisku, as to pasiulymo neisnagrinejau smulkiai - gal ten pasiekiami tik
labai mazi slidinejimo centrai su pigiais skipass.

  Kiekvienam savo. Man geriau kukliau gyvent(t.y.
> nereikia 4* viešbučių), bet arčiau keltuvų. Maistą gaminti mėgstam, tai
> nėra bėdų kartu!!! 4-5 vakarus pastovėti virtuvėje.

Kai vaziuoja 2 seimos, kyla poreikis 2 miegamuju (sofa virtuveje
paprastai netinka, nes kazkas dar nori prie stalo sedeti, o kazkas jau
nori miegoti. Tai irgi uzkelia kaina.

  Svetimas virtuves
> daugiau degustuojam vasaros kelionių metu. Slidinėjimas - tai sportas,
> apreski ir ilgi vakarai prie pokerio stalo su viskio buteliu ;)

Va del to ir reikia apartamentuose 2 miegamuju 4 zmonems arba 2
apartamentu po 2 :-) Bet tada kaina greitai sulipa iki 2500lt ir daugiau
zmogui.

Audrius K.
P.S. Pernai uz 12 zmoniu (keturios seimos) (per organizatoriu) mokejom
kazkur 15 000lt uz skrydi (i salzbura, su bagazu ir slidziu gabenimu),
transfera, ir 1 apartamentus su 3 miegamaisiais, 1 su 2 miegamaisiais, 2
vietu kambary. Iki keltuvo buvo kazkur 400-500metru. Rezultate zmogui su
skipass ir maistu, lauktuvemis nevirsijo 2500lt