Tema: Re: Slidinejimas Insbruko regione
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-01-31 14:20:05
On 2015-01-31 11:12, marukas wrote:
> Sveikinu, kad patiko, o bet tačiau organizuojantis kelionę pačiam,
> važiuojant su auto keturiese ir imant apartamentus prie pat keltuvų
> biudžetas žmogui gaunasi ~700e-800e. Apreski, pora vakarienių restorane

Tame pasiulyme buvo ne pora vakarieniu, o kiekviena vakara. Tai
papildomas 100Eu

> bei lauktuvės įskaičiuota ;) Taigi kaina ta pati, o jei įvertinus dar
> tai, kad visi matantys tik kelionių organizatoriaus kainą visuomet
> pamiršta pridėti dar papildomas išlaidas,

As nemaciau, kiek tame pasiulyme kainuoja kelione, bet buvo nurodyta,
kad kelione, skipass, maitinimas kainavo 2500lt. Taigi jei nemetysi
lauktuvems ir ant kalno baruose, kelione panasiai ir kainuos. (nebent
ten kas nors nutyleta)

  tai pačiam organizuotis visada
> bus pigiau.

`Mano praktika rodo, kad paciam organizujojantis keliones buna tik
brangiau... deja. Jei atpinga transportas, brangiau susimoki uz
apartamentus. Jei sutaupysi uz apartamentus, turesi nepatokia vieta ir
brangu transporta, ir  t.t.

  Apartamentai aišku, ne 4* viešbutis,

Tai nuo to ir pradekime. Paskaiciuk, kiek kainuotu savarankiskai 4*
viesbutis, ir tada lygink kainas. Apartamenuotse baseino, pirties,
jakusi paprastai nebuna... o nueiti kazkur paprastai tai kainuoja, o ir
darbo laikai daznai sutampa su trasu darbo laiku - taigi teks rinktis,
kur eiti slidineti ar i pirti :-)

  bet su kompanija taip
> dar smagiau.

O ka, viesbutis kompanijai netinka????

Na ir kada nori tada ir eini į trasą, o ne pagal autobuso
> grafiką gyveni :)

Taigi ir cia nurodyta, kad gyveno ne pagal autobuso grafika - juk i
trasas veziojo viesbucio skibusai. Nenorek uz pigiai 4* viesbucio prie
keltuvo :-)) Savarankiskai nuvaziaves irgi vazinesi arba skibusais, arba
su savo auto (kas man tikrai nera privalumas, sakyciau - didelis
minusas, nes visa kompanija turi vienu laiku susirinkti prie auto ir
vaiziuoti i apartamentus...)

> Nesakau, kad su kelionių agentūra blogai keliaut,

Minusai kiti - tai kelione autobusu, kuris stoja ne ten, kur tu nori, o
tada, kada reikia vairuotojams. Nesustosi prie tau patikusiu prekybos
centru ar graziu vietu. `Nakvyne pakeliui irgi bus tada, kada reikes
ilsetis vairuotojams, o ne tada , kada bus naktis ir tu noresi miegoti...
tik reklama nevykusi.
> Pilnas inetas slidinėjimo kelionių iki 400e žmogui už nakvynę, skrydį ir
> airport-shutlle'ą.

Tokiu pilna. Bet pridek skipass (240Eu zmogui), maitinima, ir gerokai
virsysi 724Eu...

Pridedi papildomas išlaidas ir gaunasi panaši kaina,

Ne velnio nepanasi. Kad butu panasi, skrydis+trasferas+apartamentai turi
buti ne daugiau 350Eu. O tokiu pasiulymu mazokai, ir tikrai nera su 4*
viesbuciu...
AUdrius K.
P.S. Pats ieskau nebrangios keliones, bet nieko padoraus nera. Kazkada
praziurejau tris slenius (apartamentai +skipass (vieno slenio) uz 900Lt
zmogui, be keliones) dabar jau nieko panasaus nebematau.... Keliones uz
1600lt plius skipass uz 250Eu, +maistas gerokai perlipa 3000lt zmogui