Tema: Re: Slidinejimas Insbruko regione
Autorius: Dainius Česnavičius
Data: 2015-01-31 19:31:21
Taigi ,kad pas mus kelionių organizatoriai dažniausiai ir nurodo tik
kelionės ir gyvenimo kainas ,o kai sudedi viska suma ir padidėja.
Žinoma nepatogumas dėl  autobuso,bet iš 50 asmenų vykusiu slidinėti apie30
su šiuo organizatorium vyko jau ketvirta ar penkta karta.
Važiuoti savo transportu,važiavau ne viena ir ne du kartus ,bet kai nutinka
bėda automobiliui svetimam krašte o tavo mašinoje aštuoni žmonės ir
tau tenka srėbti visa košę,pamatai kad sėdėti autobuse visgi yra geriau.Ir
kas svarbiausia  už tave jau viskuom pasirūpino,taip kad aš tikrai pasijutau
atostogaujantis ,o ne dirbantis vairuotoju ir kelionės gidu,kai vykdavom su
savo transportu.
Ir čia visai ne reklama ,o kaip sako ispūdžiai iš dūšios.

Chebra, o jei paskaiciavus ne pinigine verte, bet visa rezultata? Man pvz.
sumoketi pinigus ir gauti servisa, kuris tenkina, kartais yra zymiai geriau,
nei viska organozuotis paciam bet galu gale dziaugti sutaupius 200e. Siaip
pasiulymas skamba tikrai labai gerai, turint galvoje, kad ir vakarienes
iskaiciuotos, ir skipasai... As asmeniskai nemegstu kelioniu autobusu - ugis
196, mane jos vargina... Bet siaip aciu uz pasidalinima ispudziais. Gailai,
kad pasiulymu slidinejimo kelionems su "viskas iskaiciuota" pas mus nera
gausu, ypac jei kelione lektuvu.