Tema: Re: Slidinejimas Insbruko regione
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-02-01 13:12:05
On 2015-01-31 20:51, marukas wrote:
> OK, pradėsiu nuo to, kad mano praktika rodo, kad organizuotis kelionę
> pačiam visada pigiau jei norėtum su organizatoriumi gauti tą patį ką
> gauni pasiorganizavęs pats.

Cia as nesutiksiu. Nes mano praktika rodo priesingai... (as esu
savarankiskai isvazinejes didele dali europos. Savarankiska kelione ar
kelias organizuojuosi kiekvienais metais. Nemegstu organizatoriu
organizuotu kelioniu. Vienintelis ju privalumas man - tik tai, kad jos
PIGESNES... )

Yra žmonių, kurie visiškai nenori
> organizuotis ir tai normalu - ima iš organizatoriaus ir visi patenkinti.
> Manau, daugeliu atveju nėra įskaičiuojamos papildomos išlaidos lyginant
> kainas.

Kadangi pakankamai pravazinejes savarankiskai ir (maziau) su
organizatoriais, tai kainas lyginti galiu. Su organizatoriumi man
sumines islaidos iseina pigiau...

> Kalbant apie minėtą kelionę tai kiek keista, kad praakcentavus 4*
> viešbučio privalumus yra nejaučiama jokio kognityvinio disonanso
> priduriant, kad iki jo reikia pusantros paros važiuot autobusu... ;)

Yra zmoniu, kuriems pati kelione autobusu yra atrakcija. Man paciam irgi
vaziavimas autobusu (jei geras) nera kazkas daug blogiau uz
lektuva...Kai kurie mano draugai, jei kelione kainuotu tiek pat,
rinktusi kelione autobusu, o ne lektuvu (nors tie draugai tikrai visada
sau gali leisti kelione lektuvu)

Ir bendrai, daznai gabenimas lektuvu nera didelis privalumas. Teko
skristi su organizatoriumi slidineti, rezultate keliones ilgis ne ka
skyresi nuo to, kiek butume uzgaise autobusu ar savo auto... Ir koks
gali buti komfortas lektuvu, kai skrydis, pvz 6val ryte, iki to laiko
reikia atvaziuoti 150 km iki aerouoto, kazkur ikisti auto (jei nori
pataupyti, nes parkingo aerouoste kainos nejuokingos.). Jei nori
isskristi 6 val, tai aerouoste turi buti apie 4 val, reiskia isvykti is
namu veliausia reikia 2val nakties (dar rezervui butina kokia 1-2val(kas
daznai skraido, rezerva palieka visada, jo nepalieka tik skrendantys
karta i metus... :-)  ) Taigi is namu reikia isvykti apie 1 val nakties.
6 isskrendi, pora valandu skrydis, dar valanda, pakol atsiimi bagaza,
sedi i transfera, ir dar kokios 5-6 val autobusu iki apartamentu.
Rezultatas - vietoje buni pavakary. Diena pries isvykstant irgi jau
skaityk, pagadinta - galvoji apie kelione, kraunies daiktus, galvoji, ka
imti ir ko ne, sveri ir pan. Be to, pati kelione sunki, visa naktis
nemiegota...
Tuo tarpu autobusu isvyksti ne velai nakti, o is ryto, nakti pramiegi
viesbuty, kitos dienos pavakary (beveik tuo pat laiku) vietoje :-) Ir
nakti normaliai issimiegi, ir bagazo niekas neriboja (greiciau
susikrauni, nereikia svorio skaicuoti)...

> Nematau nieko blogo tame, kad žmonėms reikia komforto daugiau (kartais
> net kelis kartus) nei kitiems, bet tuomet iki prabangių viešbučių yra
> skrendama

Pasikartosiu - skrendant daznai buna maziau komforto, negu vaziuojant
autobusu. Kaip taisykle, skrendant is lietuvos tenka nemiegoti visa
nakti (arba pakol dasigauni iki aerouosto ankstyvam skrydziui, arba
atskridus pakol pasieki tiksla )pvz uzpernai Risoul mes pasiekeme apie 5
val ryto - skrydis lektuvu, su organizatoriumi. Tiesiog vienas malonumas
buvo slidineti pirma diena po nemiegotos nakties...)

ir kaina nėra akcentuojama. O ir ne studentas aš jau seniai,

As irgi ne studentas seniai...

> tai all-inclusive maitinimas nedaro įspūdžio :)

All inclusive yra gerai, kai pavargsti nuo maisto darymo. Kai kada ir
zmonoms reikia pailseti...

> Nenoriu įsivelti į bereikalingus ginčus, kaip jau buvo pastebėta žemiau,
> tikrai dėkui už info pasidalinimą. Kažkam gal tikrai pravers. Tiesiog
> kiek teko važiuot į kalnus, tai 2.5K(in total) Lt žmogui yra normali
> kaina netgi kartais turint apartamentus su sauna, pusryčiais ir pėstute
> pasiekiant keltuvus.

Sunku pasiekti tokia kaina organizuojantis savarankiskai, sunku... ypac,
jai apartamentai prie keltuvu, ir su sauna. (parodyk tokius apartamentus
man simet, kad tilpti i tokia kaina. Ir kad gyventi ne astuoniese... ir
kad keltuvu nebutu 4, ir tik 2 is ju veikiantys :-)) Ir dar, jei
apartamentai su pusryciais, tai vakariene kaip taisykle teks valgyti
bare - nes tai bus apartamentai be virtuves :-))

Audrius K.