Tema: Re: toliau bajeriai su HERTZu
Autorius: Linelis
Data: 2014-04-30 15:23:58
už atlanto nuomavausi auto, konkreciai Chikago'j
nuomoj iškarto perspėjo, kad priima tik kreditines, kitokių nei per kur ...
padaviau kreditinę ... pabraukė, pabraukė, sako netinka, duokit kitą ...
pakišau debetinę SEBo VISA elektroną ... brūkšt ir viskas ok, važinėjam po
amerikę  :)
Taip pat viešbutis buvo nuomojamas, taipat su elektronu debetiniu,
parduotuvėse jokių problemų ...

šiaip man irgi kolkas pakanka debetinės, o kreditinę pasiėmes tik dėl
draudimo, bet jos nenaudoju, nebent extra atvėjis nutiktų.

"eSSas"  wrote in message news:ljqgdq$dg9$1@trimpas.omnitel.net...

On 4/30/2014 12:32 PM, news wrote:

> Virtualios korteles arba e-bankiniai pavedimai. Taigi jau ne 80-tieji...
> As suprantu, kad bankams reikia islaikyti tas kortas del backwards
> compatibility, bet manes tai nejaudina.

Tu kietas. Kaip nuomojies automobilį? Su savo virtualia kortele kitoj
Atlanto pusėj teko pabuvot?

S.