Tema: Re: toliau bajeriai su HERTZu
Autorius: pavidalas
Data: 2014-04-30 08:26:01
Tokia suma buna uz policijos uzklausima. Maza ka gali pazeisti ir
nepastebeti. Viskas butu aisku. Bet tas dvigubas nurasymas pries tai, tai
visiskai nivpadlu.
Todel persasi mintis, kad galbut uz bet koki popieriu pajudinima jie nuraso
ta suma, ne tik del policijos, bet tarkim ir del banko uzklausimo. Bet tai
tik man taip norisi galvoti.
Reik laukt ka bankas atsakys.