Tema: Re: toliau bajeriai su HERTZu
Autorius: news
Data: 2014-04-30 12:48:14
On 2014.04.30 12:42, eSSas wrote:

> Aš 3G ryšiu irgi nesinaudoju - laukiu, kol telefonai su juo palaikys
> ryšį savaitę minimum. Kaip manai - sulauksiu?

Nelabai supratau ko tamsta lauki. Kad baterija su 3G laikytu savaite ar
kaip?

As irgi 3G naudojuosi minimaliai, tik tada kai reikia naudotis internetu
mieste. Baterijos laikymas nera labai aktualus, ar krausi kasdiena ar
kas antra diena - skirtumas nedidelis. Tiesiog Bites 3G yra nekokybiskas
- sunku buna susisneketi, kartais man negali prisiskambinti ir t.t.

Bet cia mes jau toli nuo pradines temos...