Tema: Re: toliau bajeriai su HERTZu
Autorius: Donatas
Data: 2014-04-29 12:12:48
Pasiguosiu ir as ,Italai  man ir vietoj 180eu , nuskaite 380eu , tiesiog is
kart po nuomos pabaigos - tipo taip ir turejo buti. Tai dabar per visus
galus jiems rasau, bet jie ten arba uzsigruzine darbais, arba jiems tik po
15 dienu  atsakyti nacionaline savybe.

Prajuokino, kad tipineje bendrineje skundo formoje yra laukelis (tarp vardo
pavardes ir kontaktu)  "Disputed amount" . Gal mano anglu kalbos zinios
nelabai, bet jie gal ten rikiuojasi skundus pagal gincijamos sumos dydi ?

 Siaip kreditiniu blokuoti nelabai pavyks , bankas isipareigojimus dar
kazkuri laika turetu dengti po kreditines korteles uzdarymo... juo labiau ,
kad man isalde pinigus pirma diena (kaip veliau pamaciau).

--
-------
Donatas