Tema: Re: toliau bajeriai su HERTZu
Autorius: Sail
Data: 2014-04-29 14:56:22
15 dienu atsakymui tai labai geras rezultatas.

As kai parasiau del autostrados mokesciu, tai uzeme 1.5 menesio gaut
atsakyma. Atsakymas buvo teigiamas (padejo italu kalbos zinos speju), tik
nulupo pora euru nuo manes uz velavima. O kad ju atsakymas atejo po 1.5 men
ir velavimas butent del to, tai jiems ne v sciot.