Tema: Re: Bandom rinkti pūkinę striukę
Autorius: kaiser
Data: 2014-01-27 10:51:20
Neatrodo stora nuotraukose. Pūkų skyreliai siauri, tas irgi paprastai
apie plonumą liudija.
Aš pats sau dar nieko nepirkau, bet broliui užsakiau Trespass Igloo.
Laukiu atvykstant šią savaitę. Bus matyt kas per daiktas.

Kas dėl moteriškų, tai žmonai pernai pirkau iš SportsDirect Nike paltą.
Nelabai iš pradžių norėjo "sportinio", bet paskui vis tik ties juo
apsistojom. Tokiais orais kaip dabar nešioja, nesiskundė kad šaltas būtų.

--
kaiser