Tema: Re: Bandom rinkti pūkinę striukę
Autorius: kaiser
Data: 2014-01-22 13:37:24
Aš Trespass striukę Trekwear.co.uk žiūrinėju, nes pigiausia. Bet ir
kitur nedaug kaina skiriasi, tai reiks dar įvertinti su pristatymo
išlaidomis kur labiau apsimoka. Aišku, jei nuspręsiu ją imti.

Per PA ir aš seniau siunčiau kelis kartus. Nepigūs daiktai buvo, bet
viskas sėkmingai. Dabar daugiau nei metus Tukis.eu naudojau. Bet ten
gerokai ilgiau užtrunka, bet yra ir privalumų. Beje, girdėjau jog anglų
DPD nebepalieka pas PA siuntų, nes neranda paties adresato. Matyt,
kažkoks fraud'as buvo ir įtraukė į shitlist'ą.

--
kaiser