Tema: Re: Bandom rinkti pūkinę striukę
Autorius: bzik
Data: 2014-01-26 14:38:40
Įspūdžiai apie Trespass. Išpakavus nustebau. Plonutėlė. Pūkų tiek, kad
beveik nėra :( Palyginau juntamą storį su normalia šilta pūkine - 2-2,5
daugiau išsipūtus. Su storu vilnoniu megztiniu vakar-užvakar dieną vaikščiot
ar intensyviai judėt galima. Jei ramiau būt - šalta. Ji tinkama lengvam
šaltukui, iki kokių -5-7 laipsnių, o ne -20 speigui su vėjais. Taigi,
lūkesčių nepataeisino.

"kaiser"  wrote in message news:lbnsmn$ft$1@trimpas.omnitel.net...

Būtų įdomūs atsiliepimai. Iš anksto dėkingas. Kaip su dydžiais? Bent jau
tai vyriškai Igloo skaičiau jog "uždidinti" dydžiai.
Beje, siunčiatės per PirkAnglijoje? Jei taip, per kiek laiko dabar per
juos suvaikšto siuntos? Jau senai nesiunčiau per juos, tai įdomu.

Pūkai šiek tiek lenda iš mano biudžetinės Nike. Bet tragedijos tikrai nėra.

--
kaiser