Tema: Re: Bandom rinkti pūkinę striukę
Autorius: Lavonas
Data: 2014-01-22 11:11:59
O ash priesh kokius 3-4 metus pirkau pukinuke Panoramoje Vetra.net
parduotuveje uz man rods 350 Lt.
Esu zeurei patenkintas, ir dabar sedziu ja apsirenges. Teko ir ilgai lauke
su ja buti, tai shilta ir achujena su ja netgi po kokiu sheshiu valandu
lauke. Per visa laika gal kokios 6 plunksnos ishlindo. Daba jau galvoju
keisti nes rankogaliai apsitryne jau.