Tema: Re: Bandom rinkti pūkinę striukę
Autorius: kaiser
Data: 2014-01-27 08:57:02
Viską suprantu ir žinau jog nemokamų priešpiečių nebūna. Na, bet čia
mano asmeninis nusistatymas nemokėti min. 600lt už striukę. Juolab jog
būna ir be 600 normalių striukių. Štai ir dabar kaba dar spintoj
kažkokio nežinimo brando. Jas kažkada Apranga pardavinėjo. Mokėta šiek
tiek daugiau nei 200lt. Stora, šilta, pūkai (tiksliau plunksnos) lenda
iš vidinės pusės, bet vištidės tikrai nebuvo. Bet ji prekinę išvaizdą
jau praradusi, tad rengiuosi tik kai tikrai labai šalta. Pvz. į Sartus
važiuojant prie -20 :) Dabar kasdien nešiojama Nike su 800 fill yra
puiki striukė iki kokių -5-7, nes labai plona. Pūkai išlenda retkarčiais
tik į išorinę pusę per dygsniavimą. Bet prie dabartinių -15 jau šaltoka
su ja. Ji iš UK parsisiųsta už ~250lt.

--
kaiser