Tema: Re: Kaip Gruzinijoj buvom
Autorius: locked
Data: 2013-12-23 19:56:18
as tai manau kad zmogelis tiesiog krootai ir skambiai pavareet norejo, ale
ne visada viskas gaunasi taip kaip nori, nu..

p.s.: nors ir pats megstu pazvengt is stereotipu, dogmu ir ivairiu
atsiprasant "normalybiu", bet perskaites antraste viduje pajutau kokiatais
nuosirdzia uzuojauta... ;) niapavyko coolboyjiskai pavareet ir tiek :))