Tema: Re: Kaip Gruzinijoj buvom
Autorius: Bronco
Data: 2013-12-23 18:55:08
On 2013-12-23 11:23, Linas Petkevičius wrote:
> O kaip tavo nuomone šiu straipsneliu pavadinimu vertimas labai izeidzia
> mus?
>
> http://www.exler.ru/blog/item/14009/
> http://www.exler.ru/blog/item/14014/
>
> O dar jei atsizvelgt i tekste isdestytus istorinius/faktinis netikslumus
> - autoriu turbut isvis reiktu persona non gratya paskelbt...

Viskas OK su tais tekstais. Žmogus kaip ką suprato, su kuo susidūrė,
taip ir parašė. Aš čia nieko blogo nematau. Jokių akivaizdžių požymių,
jog norėta pasityčioti tikrai nėra. O dėl jo patirties Kuršių Nerijos
užeigoje, tai labai tikiu, jog viskas taip ir buvo. Turiu ir pats
panašios patirties iš to regiono.

Ne etiška yra tyčiotis iš svetimos kalbos ir papročių, o aprašyti
ironiškai ar linksmai nuotykius kitoje šalyje, yra normalus dalykas, nes
tai yra viena iš literatūrinės saviraiškos priemonių, tik reikia
neperžengti padorumo ribų. Yvl, mano manymu, jas peržengė jau straipsnio
pavadinime, dėl to ir kilo šita diskusija su tavimi. O su Yvl diskusijos
net nebuvo (ir nebebus).