Tema: Re: Kaip Gruzinijoj buvom
Autorius: Yvl
Data: 2013-12-20 14:51:36
kabutes issprestu tamstos sirdgela?

"Bronco"  wrote in message news:l91dbo$qqv$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013-12-20 12:54, Dainiushas wrote:
> nu matai, o aš tą pavadinimą visai kitaip suprantu ir tikrai jis
> neatrodo man nei piktas nei blogas nei kažką įžeidžiantis.

Man pasirodė būtent taip. Tau nepasirodė. Kažkam dar pasirodys, kažkam
ne, bet ar tai nėra pakankama priežastis pataisyti pavadinimą į
korektiškesnį? Man atrodo, jog pakankama. Jei koks gruzinas savo bloge
tyčiotųsi iš lietuviškų pavadinimų, man tai tikrai nepatiktų. O tau? Be
to, ir logikos tame pavadinime nulis, nes tie pavadinimai neprimena
jokių keiksmažodžių, nei rusiškų, nei angliškų, nei lietuviškų, todėl
net kame prikolas neaišku. IMHO.