Tema: Re: Kaip Gruzinijoj buvom
Autorius: Yvl
Data: 2013-12-20 10:57:40
neskaiciau, bet nepatiko. afftar peshy escio :)

"Bronco"  wrote in message news:l910js$bu3$1@trimpas.omnitel.net...

Teksto neskaičiau, bet pavadinimas leidžia įtarti, jog jauti neapykanta
Gruzijai ir gruzinams. Kitu atveju straipsnio pavadinimą pakeistum. Aš,
asmeniškai, tikrai neapsidžiaugčiau, jei gruzinas, pakeliavęs po
Lietuvą, paskui kokius nors lietuviškus pavadinimus savo straipsnyje
įvardintų kaip keiksmažodžius. Tie patys gruzinai tavo blog'ą paskaitys
su google vertėju išsivertę ir nemanau, jog smagu tau labai turėtų dėl
to būti. Aišku, ne mano pareiga tave kultūros mokyti, bet siūlau
pagalvoti apie tai.