Tema: Re: Laikrodis
Autorius: keturi
Data: 2013-11-14 14:29:04
Dar tiesa yra niuansas su Day Saving Time (DTS) :))))) Kadangi po
paskutinio laiko keitimosi Casio neužsidėjau ant rankos (nes turiu kelis
laikrodžius), tai garantuoju, kad Casio laikas nusimušęs po laiko
persukimo :)
O kad žinočiau kaip elgtis kitą kartą, tai sau tokį priminimą užsirašęs:

Žiemą - be DST (Athens)
Vasarą - su DST (Athens)