Tema: Re: Laikrodis
Autorius: keturi
Data: 2013-11-14 12:37:10
Casio yra sinchronizavimo funkcija, tipo "auto on / off" beigi yra
"manual" sinchronizavimas. Auto sinchronizavimas bent jau mano
laikrodžio vyksta tarp 3-5 val. nakties (rodo paskutinio sinchronizavimo
laiką).

O va akmenuką į Casio daržą galiu įmesti dėl laiko zonos. Esu priverstas
naudotis Graikijos laiko zona su lietuviško laiko korekcija :) Kažkodėl
naudojantis kita laiko zona (pvz. vokietijos, artimiausios neprisimenu,
bet tas pats, lietuviškos aišku nerasta) po sinchronizavimo laikas būna
nusimušęs + / - viena ar kelios valandos į priekį / atgal.