Tema: Re: Laikrodis
Autorius: Pi.
Data: 2013-11-13 13:47:34
ai dar casio sitas pasikrauna nuo saules.
apie suunto nieko nebuvau girdejes.. atrodo gerai.. gaila nera pasaulio
laiko.. butum atkalbejes. :)

"Night"  parašė naujienų news:l5vnck$lmj$1@trimpas.omnitel.net...

As buvau Casio fanas ilga laika. Ziema pirkau Suunto - nepalyginamai
geriau. Turimas Suunto Core per metus laiko nei kiek nesusibraize, cia
manau didelis pliusas. Ir siaip lengvas ir patogus. Nebijo jokio
vandens, etc. Kiek nustebino pasaulio laiko nebuvimas, kas kartais
pravercia keliaujant, bet tai galima istverti. Nuo isigijimo momento
pamirsau savo jubiliejaus proga gauta koki tai kilminga klasikini,
nesioju Suunto kasdien.