Tema: Re: Laikrodis
Autorius: Pi.
Data: 2013-11-13 16:17:36
dar pagalvojau apie seiko laikrodzius.. bet internete kainos nenudziugino
visiskai:) nuo 1600 eur.
mano norai irgi paprasti: atsparus vandeniui (maudytis, pavirsinis
nardymas), patvarus (sportuojant ar ka dirbant nereiktu bijot, kad
susitrenks jis), kad moketu pasikeist laika pagal laiko juosta, saules
elementas butu privalumas. analoginis arba dual. viskas:) ai nu dar
kaina..:)) i tukst.lt butu gerai sutilpt. pirksiu ne LT, lietuviskos kainos
labai nedraugiskos

"Masala"  parašė naujienų news:l600tt$a2$1@trimpas.omnitel.net...

Man buvo svarbu, kad tiktu pavirsiniam nardymui ir prioritetas -
automatinis.
Vaiksciojau po parduotuves ir ieskojau. Sveicariski gerokai brangesni.