Tema: Re: Laikrodis
Autorius: G.Z
Data: 2013-11-13 15:00:44
as irgi jau kuri laika sita suunto nuziurineju, jauciu reikes pavasari
pasidaryti dovana sau

"DELL"  wrote in message news:l5vo5o$mh0$1@trimpas.omnitel.net...

Aš mąstau apie Suunto ambit 2, tik brangokas.
Man reikia altimetro ir visai norėčiau krūtinės diržo
http://aic.lt/laikrodis-suunto-ambit2-black-hr-/elektroniniai-prietaisai/suunto-riea-o-kompiuteriai/prod_3212.html

Ir nerealiai gražus jis man :) Tuo tarpu Casio atrodo kaip žaisliniai.