Tema: Re: Air Lituanica?
Autorius: padugne
Data: 2013-10-09 00:56:59
On Wed, 09 Oct 2013 00:35:26 +0300, panda wrote:

> ne vienintele Detroito beda profsajungos, bet gana zenkli ir su nemazai
> "nuopelnu". tik tiek, kad dabar su profsajungom kovoti nauju ginklu
> randama - kad ir tas past Iberia Express ikurimas ar Lufthansos skrydziu
> permetimas i Germanwings

Tie "nuopelnai" paprastai turi ir antra medalio puse. Kaip ir minetos
kovos, jei managementas visaip bando isdurt savo staffa, tai ner ko
stebetis, kad ano lojalumas smunka zemiau nulio su visom is to sekanciom
pasekmem.

Kas link tu visu tu LH, BA, Iberiju, KLM, AF, SAS ir pan, tai mano darbas
seip jau su jom tiesiogiai susijes ir ju korporatyvine kultura tenka
pamatyt savo akim. T.y. tiesiogiai ir netiesiogiai padedu managementui
smaugt ju pavaldinius :)

--
kthxbai.