Tema: Re: Air Lituanica?
Autorius: panda
Data: 2013-09-17 08:04:28
tai, ka jie nusprende, nera blogai - is dalies tapti SAS, KLM, galbut AF ir 
kitu "parankiniais" - t.y. skraidyti i ju hub'us, siulyti jungimus , gal net 
codeshare, bet uz daug mazesnius kastus ir be kvailu penkiu profsajungu uz 
nugaros. buvo kazkada rasyta, kad KLM senokai domejosi skraidymu i VNO, bet 
profsajungos tam nepritare... WTF?

kaip AL seksis - kitas klausimas - lieka laukti ir ziureti... juokingiausia 
kol kas atrodo, kai i spaudos konferencija kazkas tendencingai ileidzia 
pusproti danu zurnalista, kuris kaip didis aviacijos eGZpertas rekia, kad 
mol SAS bankrutuoja tai AL irgi bankrutuos. tam pusprociui pirmiausia 
reiketu pasidometi, kodel (nezinau, ar vis dar galioja, bet pernai per SAS 
krize buvo rasoma) kiekvienoje SAS iguloje privalo buti atstovai is visu 
triju SAS valdanciu saliu, vien Danijoje ar Norvegijoje veikia net trys 
pilotu profsajungos ir pan. - gal tada tas SAS bankrotas neatrodys taip 
keistai


"md"  wrote in message news:l17scg$tl6$1@trimpas.omnitel.net...

2013-09-16 23:27, panda rašė:
> 25Lt uz kreditine net Ryanair fone neatrodo "tik"
>

Tai va, jie patys dar neapsisprende su kuo noretu lygintis - su Ryanair
ar su SAS.

Matyt bandys tapti isskirtiniais - nacionaliniu vezeju.