Tema: Re: Air Lituanica?
Autorius: padugne
Data: 2013-09-17 00:49:53
On Tue, 17 Sep 2013 00:30:17 +0300, Korke wrote:

> Na zinai, man asmeniskai geriau jau tegu subsidijuoja savivaldybe tokias
> avialinijas, vilnius veza, nei kad bbz kokius "projektus", nes tai
> vilnieciams taxi atveju, o avialiniju atveju ir netikdaugiau naudos
> nesa, nei kokiam sushiktam gugenheimui babkes mest ir afigena plota prie
> neries paverst eiline betonine stovykla nu niekam nereikalingu pastatu.

Sakai pasirinkimas tik tarp "nesamones" ir avialinijos? Tipo mieste
daugiau ner kur det babkiu?

> Gal nesu ten didelis guru atsiperkamumu skaciavime avialiniju, bet I
> amsterdama, munchena ar praga skraidyt dabar yra super zjbs, ir as uz
> kieviena is siu marsrutu mokeciau po ~1000Lt, nei smaukysiuos su AB per
> Riga su bagazo mokesciu. Aisku idomu kiek tokiu kaip as butu. Aisku

Tai niekas netrukdo skraidyt su visokiom LH, Austrian dar pigiau nei uz
1000lt.  Tik klausimas kiek tokiu kaip tu atsiras. Kol kas panasu i tai,
kad nedaug.

Va AB palygint su musiskiais yra rimta firma, neblogai isvyste savo RIX
bet vistiek dirba i minusa.

--
kthxbai.