Tema: Re: Air Lituanica?
Autorius: Korke
Data: 2013-09-17 00:30:18
Na zinai, man asmeniskai geriau jau tegu subsidijuoja savivaldybe tokias
avialinijas, vilnius veza, nei kad bbz kokius "projektus", nes tai
vilnieciams taxi atveju, o avialiniju atveju ir netikdaugiau naudos nesa,
nei kokiam sushiktam gugenheimui babkes mest ir afigena plota prie neries
paverst eiline betonine stovykla nu niekam nereikalingu pastatu.

Gal nesu ten didelis guru atsiperkamumu skaciavime avialiniju, bet I
amsterdama, munchena ar praga skraidyt dabar yra super zjbs, ir as uz
kieviena is siu marsrutu mokeciau po ~1000Lt, nei smaukysiuos su AB per Riga
su bagazo mokesciu. Aisku idomu kiek tokiu kaip as butu. Aisku kievienas
gedimas del kurio neleistu kilt lektuvui kainuotu kontorai, bet kazkaip
nuosirdziai sekmes jiems linkiu.