Tema: Re: Air Lituanica?
Autorius: padugne
Data: 2013-10-06 14:54:09
On Sun, 06 Oct 2013 11:43:57 +0300, panda wrote:

> vat cia tai jau parasei - saunuolis. papasakok Detroito sekmes
> istorijas, SAS nesena istorija ir n kitu. as turiu galva, priesingai,
> negu tu, tai man profsajungu maziausiai reikia

Ar tikrai Detroito problemos profsajungose? Va fricai dar labiau
profsajunginiai, bet visa ta laika kazkaip puikiai laikosi. Japonu
korporatyvine kultura savo galutiniam rezultate irgi stipriai primena
profsajungine (darbo vietos garantijos iki gyvenimo pabaigos etc) bet tai
jiem irgi nesutrukde padaryt jankiu.

Ir beje, kontoros jau ilga laika tiesiogiai managinamos is detroito
(Opel) jauciasi zymiai prasciau nei gyvenancios daug mazh autonomiskai
(Ford).

--
kthxbai.