Tema: Re: baidares Dubysa
Autorius: Velnias
Data: 2009-05-05 18:07:43
Plaukem kaip tik praeita savaigali per http://www.pabariukai.lt/

Kadangi lietaus nebuvo jau apie menesi, tai pasak nuomotoju ir vietiniu upe
nusekusi siuo metu maksimaliai, tai per 35 km buvo kelios vietos kur baidare
pilna daigtu ir du vyrai po 100 kg jau sliauze pilvu, reikejo patempt
islipus biski. Taip pat buvo kokie 4 nedideli slenksciai, per kuriuos
nesunku perplaukt, bet nemokant nesunku ir apsiverst. Viena karta apsivertus
reikejo poros vyru pagalbos nutempti baidare pilna vandens nuo akmenu. O
daugiau tai pramogine upe su graziais krantais, tikrai poilsinis, ne
sportinis plaukimas, galima irkluoti, galima dreifuoti susikabinus kelioms
baidarems. Be to situ nuomotoju tikrai geros, patogios baidares, geri
irklai.

Seip pirma karta labai rekomenduotina, kad plauktu nors vieni patyre kartu,
kad pamokintu susipakuot daigtus ir kitu niuansu, o Dubysa tokiam naujoku
plaukimui IMHO visai tinkama.

Patarciau pasiskiepyti nuo erkiu, kuriu jau dabar buvo nemazai, tai vasara
itariu dar daugiau bus.