Tema: Re: baidares Dubysa
Autorius: gopas
Data: 2009-05-04 22:02:50
na zeimena tai autostrada:) siaip jeigu baidares normalios, tai apsiverst ar
prisemt sunkoka.
as viena karta prisemiau baidare, kai puse dienos lijo ir jauciu susidare
geras balastas baidarej,
tada truputi pasikreipiau ir pradejo piltis krioklys per sona. bet va viena
kart plaukem zeimena,
tai vienam ekipazui papuole kazkokia neteisinga baidare, tai jie skendo
penkis kartus, nes kai
jie sededavo baidarej, tai jie budavo labai stipriai panire i
vandeni...idomiai taip:)

o ir siaip tas vertimasis tik nuotykis yra, su salyga kad daiktai gerai
supakuoti ir oras siltas. nors
kai verciausi verknej, tai lijo lietus ir buvo gana vesu. bet daiktai isliko
visi sausut sausuteliai, tad
didziausias nuostolis buvo pamestas pusbutelis skyscio:) siaip ar kitaip
liemenes duoda visiem...